Το μήνυμα του Ιδρυτή της Χρυσής Αυγής και Ηγέτη του Εθνικισμού στην Πατρίδα μας Ν.Γ.Μιχαλολιάκου, ο οποίος στέλνει το μήνυμα του από τα δεσμά της φυλακής!

Σε αυτήν εδώ την περιοχή του κέντρου της Αθήνας από την δεκαετία ακόμη του ’90 συγκεντρωνόντουσαν χιλιάδες άτομα για να τιμήσουν την μνήμη των τριών γενναίων αξιωματικών του πολεμικού μας ναυτικού που έπεσαν στα Ίμια για να μείνει το Αιγαίο Ελληνικό, το Αιγαίο μας που σήμερα ο Ερντογάν αποκαλεί γαλάζια πατρίδα. Άδικα φυλακισμένος με μία απόφαση χωρίς στοιχεία και αποδείξεις για την ενοχή μου, μόνο και μόνο για τις Ιδέες μου, για το φρόνημά μου κι έχοντας στερηθεί το δικαίωμα με νόμο να είμαι επικεφαλής της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ, σαν ένας απλός Χρυσαυγίτης και είναι μεγάλη υπερηφάνεια και τίτλος τιμής αυτό για εμένα, απευθύνω σε όλους σας ένα θερμό χαιρετισμό και τιμώ μέσα στα δεσμά μου την μνήμη την ιερή αυτών που έπεσαν για την Πατρίδα.

Ταυτόχρονα δεν μπορώ παρα να επισημάνω το γεγονός ότι μόνο η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, μόνο η ελεύθερη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ τιμούσε όπως έπρεπε μέσα και έξω από την βουλή τους τρεις ήρωες που έπεσαν για την Πατρίδα τα τελευταία χρόνια καθώς και τους εθνομάρτυρες Σολωμό Σολωμού και Τάσο Ισαάκ, που έχυσαν το αίμα τους για την ελληνική Κύπρο μας. Ποιος θα ξεχάσει το παλληκάρι με την μαύρη μπλούζα και το τσιγάρο στο στόμα που έπεφτε με ένα κόκκινο σημάδι στο μέτωπο προσπαθώντας να κατεβάσει μια τουρκική σημαία;

Αγαπημένοι μου συναγωνιστές και συναγωνίστριες,

Σήμερα σίγουρα λιγότεροι απ’ ό,τι στο παρελθόν με την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ κατ’ ουσίαν στην φυλακή τολμούμε και τιμούμε και προκαλούμε όλους αυτούς που κατηγορούσαν και κατηγορούν ακόμα την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ που είναι, τι κάνουν; Εμείς φταίγαμε που δεν υπήρχανε; Τώρα που αυτή η ψεύτικη δημοκρατία μας έβαλε φυλακή, αυτοί και πάλι ανύπαρκτοι είναι! Δεν τους φταίγαμε εμείς λοιπόν και ο φθόνος και το μίσος τους δεν ήταν τίποτε άλλο παρά μία αποστολή στην υπηρεσία του Συστήματος.

Ψηλά τις σημαίες αδέλφια. Ό,τι έγινε μπορεί να ξαναγίνει. Με κτύπησαν σκληρά γιατί με αγαπάτε και εσείς και εκατοντάδες χιλιάδες σε όλη την Ελλάδα. Μείνετε σταθεροί στην θέση σας ούτε βήμα πίσω!

Ν.Γ. ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΙΔΡΥΤΗΣ ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ